Дип с патладжани и сушени домати

За много години на всички, които търпеливо ме изчакахте да се появя!
Започвам с една много лека и лесна рецепта, каквито може би ще виждате повечко тук през тази година.
До сега винаги съм се старала рецептите в блога ми да са нови и интересни, такива, които не сте срещали до сега. След като виждам обаче как и децата ми започнаха да търсят рецепти тук, си дадох сметка, че блога ми освен от добри и опитни кулинари, се посещава и от хора, тепърва започващи да готвят, които искат да видят рецепти, за които съм мислила, че всички знаят и няма нужда от такива тук.
Ще се радвам, ако споделите и вие, какви рецепти искате да видите на страниците на блога ми!
1 голям патладжан
3с.л сушени домати, мариновани в зехтин
3с.л тахан(или 2с.л заквасена сметана)
3с.л листа прясна мента(джоджен)
2 скилидки чесън
Сол на вкус
Изпечете патладжана на огън, грил или под горния реотан на фурната. Оставете в затворен съд да се задуши и оцеди. Обелето го и накъсайте на парчета.
В купата на блендер или кухненски робот поставете обеления патладжан и всички останали продукти. Смелете до еднородна смес. Овкусете със сол на вкус. Изсипете в купа, залейте с малко зехтин в който са били сушените домати и сервирайте с препечени филийки, арабски питки, чипс от арабски питки(pita chips), индийски питки Наан.

Comments

  1. За много години, Танита !
    Предложението ти е чудесно с добавянето на сушени домати!
    Определено си струва да се направи със сусамов тахан :)
    Поздрави и хубав ден!

    ReplyDelete
  2. За много и щастливи години,Танитка!
    Дипчето е невероятно вкусно и много хубаво поднесено!
    Няма значение какво ще публикуваш,важното е да се срещаме по-често!
    Много си права,представяй ни всичко,което си се наканила да снимаш,защото дори и рецептата да е известна,на други пък не е,а и дори да подсетиш някой с нея,че скоро не я е правил,пак си струва!
    Освен това на децата ни е много полезно воденето на такъв блог.
    Моята дъщеря е вече на 15,но от поне година си готви сама като реши и не ме разпитва,а влиза при мен или при вас,чете и си прави,докато ме няма.

    Всичко най-добро на теб и семейството ти!

    ReplyDelete
  3. За много години, Танита!
    Предложението ти е страхотно! В комбинация с сушените домати си представям колко е вкусно. Каквато и рецепта да публикуваш, винаги я чета с огромен интерес.
    Поздрави!

    ReplyDelete
  4. Дани, Елексир, Елена, благодаря ви, че се отбивате тук! Искаме се наистина да пиша по-често тук през новата година:)

    ReplyDelete
  5. За много години на теб и твоето семейство, Таня! Бъдете живи, здрави и много щастливи. Идеята ти за рецептите е страхотна. Аз обичам да готвя, но рядко имам време за това и в един момент когато потърся рецепти в блоговете, те са толкова засукани, че изглежда за да ги направя се предполага да съм посещавала готварски курс преди това. Много ми допада идеята ти и я подкрепям с две ръце. Очаквам с нетърпение новите ти изненади!

    ReplyDelete
  6. За много години Таня!Интересно предложение и с тези сушени доматки сигурно е много вкусно!Много ми хареса снимката ти,чудесна е !
    Заповядай при мен имаш награди!
    Приятна вечер!

    ReplyDelete

Post a Comment